fredag 13. april 2012

# Wioletta blant sandstein

Dagens bilde fra lookbook. Jeg synes bildet i seg selv er veldig fint - jeg tror det er fargene i hele bildet som appelerer og har en beroligende virkning. Legg merke til den blomstrete toppen som er lys gul med blått/olivengrønt trykk på. Det turkise skjørtet matcher bakgrunnen (!), og er en farge som kler rødhårede. Hun har også trendige lennon-solbriller. Synd med de ALTFOR høye skoene, selv om de har schwung. Jeg tror ikke et sekund på at hun har gått på dem helt dit hun sitter. Fotografen er sikkert mann og bar henne over steinbruddet. 


Er det noen som vet hva denne gule steintypen hun sitter i heter? FINNER DET IKKE UT, nei, jeg bare tror det er sandstein.


Disse skoene deirmot går det an å gå på! Synes de var stilige, eg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

lutter øre

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...