søndag 26. februar 2012

Jeg skryter av manglende merkebevissthet + Moods of norway buy-away


Ein handmalt azulejo
Vi var en liten gruppe kvinnelige subjekter som hang på salg, og jeg fant, jeg fant, en kjole. "Å, så fint stoff", tenkte jeg; broderier i gull og marineblått på hvit bunn. Blått og hvitt er en fargekombinasjon som minner meg om fliskunsten man finner i Portugal (azulejo). 
Jeg hang kjolens kleshenger i armen -
Meg: For jeg er jo på jakt etter kjoler
Kvinnelig subjekt: Kjoler er fint
Meg: men denne er litt kort og litt for fin egentlig
. . . 
..........og se på prisen, 2500 kr!!?!?!? For en så kort kjole!
Kvinnelig subjekt: Ja, det er jo moods of norway
PLOPP - der så jeg den knallrosa lappen som stakk fram fra plagget.
Kvinnelig subjekt: jeg blir uvel av å gå i sånne butikker, jeg. Kanskje det blir bedre når jeg begynner å tjene penger.

Poenget mitt var at jeg syntes den var fin uavhengig av hvilket merke og hvilken pris plagget hadde.



FOR DET HAKKE NOE Å SI AHAHAHAHAHHAHAHA

Jeg fant ikke noe bilde av denne kjolen i deres nettbutikk, men jeg fant denne blå, korte kjolen;

som har samme fasong og pris som den jeg fant i butikken, og denne kjolen, som er av det samme gardinstoffet;

som til sammen blir omtrent dette:

som er en ganske tro etterligning, må jeg si.

Du finner den på Kaoz, på Sønstebøtunet i Bø-town!, BARE 1275 KR + ekstra armer på kjøpet! MOODS OF NORWAY!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

lutter øre

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...